loading...
رفتن تو پایان من نیست،آغاز بی لیاقتی توست....
hana بازدید : 48 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

                          

 

 

سلامتی عشقم که یروزی بهم میگفت بدون تو میمیرم....

با بغض بهم میگفت بری میمیرم.....

ولی روزی رسید که به من میگفت شما؟به جا نمیارم....

سلامتی خودم که به پاش موندم.....

میرفتم بیرون تا ببینمش ولی از دور که میدیدمش انگار خیلی حالش خوب بود...

همونی که بهم میگفت واست میمیرم حالا واسه کسی دیگه میمیره....

اشکام سرازیر میشد و میگفتم:متاسفم....

سلامتی عشقم که میگفت وقتی میبینمت دلم میلرزه.....

حالا وقتی مارو می بینه روشو برمیگردونه ومیگه حالم ازش بهم میخوره...

سلامتی خودم که عشقمو با عشقش میدیدم بغضم می ترکید ومیگفتم:....

هی فلانی کاش می تونستم فقط اندازه چند ثانیه کوچیک جات باشم....

عشقم دیگه سلامتیامون تموم شد.....

سلامتی عشقت که جامو گرفت....

سلامتی عشقت که منو به خاطرش ول کردی....

سلامتی همه دل های شکسته ...همه غرورهای له شده....

سلامتی التماس هایی که برای برگشتنت فایده ای نداشت.....

سلامتی خودم که فقط خودم این حال خرابم رو میفهمم.......

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای عزیزم به وب خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید خوشحال میشم با نظرهاتون بهم کمک کنید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 806
  • بازدید کلی : 5,324
  • کدهای اختصاصی
    Rima tools



    کد پیغام خوش آمدگویی