loading...
رفتن تو پایان من نیست،آغاز بی لیاقتی توست....
hana بازدید : 49 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (0)

           

 

 

امشب یه جور ناجوری دلم گرفته

یه جوری که انگار هیچ چیز وهیچ کسی نمی توانه آرومش کنه

خیلی سخته با خاطراتت گلاویز بشی ودستت به هیچکدوم نرسه

خدایا چه شب های تلخی دارم

کاش وقتی یکی می رفت فقط خودش نمی رفت

یادش میرفت

خاطراتش میرفت

عشقش میرفت

بوی خوبش میرفت

عکسش میرفت

یادگاریاشم میرفت

اونوقت دیگه دلیلی واسه دلتنگی نبود

خدایا امشب از خیلی چیزا دلگیرم

از خیلی روزای زندگیم که ندادی

از خیلی از روزای زندگیم که کم دادی

از خیلی روزای زندگیم که زود گرفتی

وای که چه طناب سفتیه این خاطره ها

وقتی دور گلوم می پیچه ومیخواد با یه بغض خفم کنه

چشمام دارن میسوزن

خدایا دلم هووای تازه میخواد

دلم یه نور قشنگ میخواد

نمی خوام از آینده ام باشه نمیخوام واسه حالام باشه

منو ببر به گذشته

میشه؟؟؟؟؟

یه هوای تازه از اونجا میخوام

یه نور قشنگ از اون روزا میخوام

یه تکرار پر حجم از اون لحظه ها

یعنی میشه؟؟؟؟

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای عزیزم به وب خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید خوشحال میشم با نظرهاتون بهم کمک کنید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 788
  • بازدید کلی : 5,306
  • کدهای اختصاصی
    Rima tools



    کد پیغام خوش آمدگویی