loading...
رفتن تو پایان من نیست،آغاز بی لیاقتی توست....
hana بازدید : 37 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

                              

 

 

 

چیزهایی که از تو میخواهم زیاد نیستند اما،نخواسته هایم از تو زیادند..


ازتو نمیخواهم جلوی همه بگویی دوستم داری...


نمیخواهم برایم آسمان را به زمین بیاوری....


نمیخواهم بامن در خیابان قدم بزنی وبه حرف هایم گوش دهی....


نه،نمیخواهم تاریخ تولدم را بدانی و وقتی آن روز رسید برایم هدیه مورد علاقه ام را بخری....


ویا حتی یک تبریک ساده بگویی،نه نمیخواهم غافلگیرم کنی.....


ازتو نمیخواهم تاریخ آشناییمون را در سررسیدت علامت بزنی....


نممیخواهم روز های با من بودن را یک روز خاص بدانی.....


فقط میخواهم دوستم داشته باشی همین....


همین که بدانم دوستم داشته باشی خودم تنها آسمان و زمین را بهم گره میزنم...


و روز تولدم از طرف تو برای خودم هدیه میخرم وسعی میکنم غافل گیرشوم....


باور کن زیاد سخت نیست،کمی به من فرصت بده فقط همین....

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط robotblog در تاریخ 1393/01/27 و 23:38 دقیقه ارسال شده است

(ارسال کامنت گروهی)
ارسال ده ها کامنت در دقیقه به صورت اتوماتیک
با سرعت وبلاگتان را به بقیه معرفی کنید!
http://www.robotblog.ir


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستای عزیزم به وب خودتون خوش اومدین امیدوارم لحظات خوشی رو سپری کنید خوشحال میشم با نظرهاتون بهم کمک کنید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 912
  • بازدید کلی : 5,430
  • کدهای اختصاصی
    Rima tools



    کد پیغام خوش آمدگویی